teisipäev, 26. november 2013

Osaluskohvik 2013

    7.novembril 2013, toimus Võrumaa toidukeskuses osaluskohvik. Osaluskohvikute eesmärk on tuua ühiste teemade ümber kokku väga erineva tausta ja kogemusega noored ning noortemeelsed, et panna paika, kuhu tulevikus liikuma peame.
    Mina olin koos Antsla noortega korraldajad, kuid ma ise polnud ühelgi osaluskohvikul osalenud. Selle tõttu polnud mul alguses aimugi, millega ma end sidusin aga ma ei kahetse, et ma nõustusin olema Võrumaa kordinaator. Osaluskohviku korraldamisel sain oma esimese kogemuse millegi korraldadamises. Ma arvan, et mul läks päris hästi. Kõige raskem oli saada inimestelt tagasisidet, et kui palju mingist koolist või noortekogust inimesi tuleb. Lõpuks oli palju noori, kes polnud registreerinud, muidugi oli hea meel, et palju noori ikkagi kohale tuli.
    Võrumaa osaluskohvikul oli ligi 80 osalejat, kes kõik tulid, et rääkida kaasa erinevatel teemadel. Arutlusel olid nii üle-eestilised teemad kui kohalikud tähtsad teemad. Nii mõnegi teema juures jäi 40 minutilisest ajast puudu kuna arutelu oli nii huvitav ja noored olid nii hoos.
    Olen väga tänulik Antsla noortele, kes kõik olid kohe nõus mind aitama, see tõestas, et Antslas on väga palju aktiivseid ja tegusaid noori. Loodan, et seda üritust korraldatakse traditsiooniliselt edasi, sest minu arvates on see väga hea üritus, sest oli näha, et noored avaldasid julgelt oma mõtteid ja ideid. Jääb ainult loota, et neid mõtteid ja ideid ka teostatakse.


    Mari-Liis Leppoja




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ööjooks ja katusekontsert 27. august

Antsla valla Noortevolikogu korraldab 27. augustil ööjooksu ja katusekontserti . Sündmus toimub Kobelas, Linda rahvamaja territooriumil ja...